Logicky nelogické

Autor: nikola krekanova | 11.8.2011 o 22:33 | (upravené 11.8.2011 o 23:17) Karma článku: 5,22 | Prečítané:  1007x

Mala som prednášku s jedným skvelým profesorom, ktorý nám hovoril o básnických trópoch a už ani presne neviem ako, dostal sa zrazu k reklamám a povedal nám "...ak raz budete vymýšľať reklamy pre všetky tie firmy, tak Vás veľmi pekne prosím, nevymyslite takú hovadinu, aké v telke idú teraz, že dve ženy si na tanečné vystúpenie prinesú prášok na pranie..."

Dnes, tak trochu s odstupom času, keď sledujem televíziu a práve v najlepšej časti filmu príde reklama, ktorú všetci tak "zbožňujeme", a príde práve tá reklama, v ktorej dve ženy dokonca v divadle majú prostriedok na pranie a hodnotia jeho super pracie schopnosti, spomeniem si na slová môjho profesora.  Alebo, keď vidím vynovenú a "vylepšenú" verziu tejto reklamy, kedy na módnej prehliadke žena a návrhár odpadávajú z bielej farby šiat, znova, na takom "typicky tradičnom" mieste máme prací prostriedok.

Naozaj, koľko logiky a síl musel využiť a vynaložiť človek, čí vari tím ľudí, ktorému takáto reklama napadla. Je to až obdivuhodné, taký výmysel, ktorý určite každého  v tej sekunde prinúti utekať do drogérie a okamžite si kúpiť tento prostriedok..... ach.

Určite si všetci spomeniete na nejakú takúto super haluz.

Teraz mi tak napadá napríklad reklama pre jeden obchodný reťazec, v ktorom sa majú predávať školské potreby a pomôcky, okrem iného aj  vodové a temperové farby. Čo by teda nebolo nič zvláštne, avšak, reklama na tieto produkty je taká ...hmmm....

Mladá sympatická žena, oblečená v krásnej bielej košeli,  mieša na palete farby a maľuje obraz. Tak na čo to je vlastne reklama? Na bielo-bielu košeľu, alebo na farby a iné školské potreby, pri ktorých používaní by tá košeľa zrejme nezostala biela a rozhodne nie, keby ju malo oblečenú napríklad moje dieťa.

Medzi ďalšie také veľmi vydarené reklamy by sme mohli zaradiť "pátranie po nezvestnom plejbojkovi z kúpaliska", ktoré zrejme nikdy neskončí a  všetkým už neskutočne píli uši, alebo nie tak dlho bežiacu reklamku so zvieratkom v personifikovanej nadľudskej podobe, a možno aj blud s tromi netypickými figúrkami v typickom prostredí.

A teraz som sa tak zamyslela, koľko tí výmyselníci za tieto bludy dostávajú peňazí a kam tá naša spoločnosť aj vďaka takýmto sprostostiam dospeje....

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

SVET

Ukradnutú bránu z koncentračného tábora našli v Nórsku

Ukradli ju pred dvoma rokmi z Dachau.

NITRA

Na R1 budú nové odpočívadlá, plánujú ich navzájom prepojiť

Miesta budú určené aj pre kamióny zásobujúce Jaguar.


Už ste čítali?