Dnes, tak trochu s odstupom času, keď sledujem televíziu a práve v najlepšej časti filmu príde reklama, ktorú všetci tak "zbožňujeme", a príde práve tá reklama, v ktorej dve ženy dokonca v divadle majú prostriedok na pranie a hodnotia jeho super pracie schopnosti, spomeniem si na slová môjho profesora. Alebo, keď vidím vynovenú a "vylepšenú" verziu tejto reklamy, kedy na módnej prehliadke žena a návrhár odpadávajú z bielej farby šiat, znova, na takom "typicky tradičnom" mieste máme prací prostriedok.
Naozaj, koľko logiky a síl musel využiť a vynaložiť človek, čí vari tím ľudí, ktorému takáto reklama napadla. Je to až obdivuhodné, taký výmysel, ktorý určite každého v tej sekunde prinúti utekať do drogérie a okamžite si kúpiť tento prostriedok..... ach.
Určite si všetci spomeniete na nejakú takúto super haluz.
Teraz mi tak napadá napríklad reklama pre jeden obchodný reťazec, v ktorom sa majú predávať školské potreby a pomôcky, okrem iného aj vodové a temperové farby. Čo by teda nebolo nič zvláštne, avšak, reklama na tieto produkty je taká ...hmmm....
Mladá sympatická žena, oblečená v krásnej bielej košeli, mieša na palete farby a maľuje obraz. Tak na čo to je vlastne reklama? Na bielo-bielu košeľu, alebo na farby a iné školské potreby, pri ktorých používaní by tá košeľa zrejme nezostala biela a rozhodne nie, keby ju malo oblečenú napríklad moje dieťa.
Medzi ďalšie také veľmi vydarené reklamy by sme mohli zaradiť "pátranie po nezvestnom plejbojkovi z kúpaliska", ktoré zrejme nikdy neskončí a všetkým už neskutočne píli uši, alebo nie tak dlho bežiacu reklamku so zvieratkom v personifikovanej nadľudskej podobe, a možno aj blud s tromi netypickými figúrkami v typickom prostredí.
A teraz som sa tak zamyslela, koľko tí výmyselníci za tieto bludy dostávajú peňazí a kam tá naša spoločnosť aj vďaka takýmto sprostostiam dospeje....