reklama

Leto, či ?

Tak sme sa všetci aspoň trochu, alebo skôr preveľmi potešili, keď sa po dlhšej dobe znova na oblohe ukázalo slnko a naše "meteostanice" ukazovali konečne aspoň 26°C...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Veru, po dňoch presedených doma, po dňoch, kedy sme nadávali na hlúpy dážď a na hlúpe počasie, kedy moja starká preklínala vodu, pretože jej všetko v záhradke pohnije, sme sa znova dočkali trochy letnej nehy od slniečka.

Aká vymodlená, vyprosíkaná chvíľka, ktorá snáď spasí aj avizované "upadajúce" ekonomiky.

Po dňoch, kedy som sa každú chvíľu s úžasom čudovala, že naša riečka sa ešte nevyliala z koryta a kedy som ľutovala deti a ich rodičov, pretože nechodili von, som sa dnes na moment zapozerala von z okna.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bývam na menšom sídlisku a výhľad z môjho okna mi ukazuje srdce sídliska - detské ihrisko, ak ho tak ešte možno nazvať. Pomedzi paneláky vedie jedna jediná cesta, kde sa inokedy preháňajú deti na korčuliach či bicykloch, alebo sa na nej hrajú s loptou.

Avšak dnes, nastal obrat! Pozrela som sa na tú cestu, konečne na nej boli aspoň nejaké deti a už len malé kaluže a zrazu vidím, možno 5 ročného chlapčeka, ako za sebou ťahá na motúziku uviazané zelené boby :)

Tak mi napadlo, že to bude asi nejaký nový letný šport, na boboch po asfaltke ... :)

nikola krekanova

nikola krekanova

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...aj keď je zle, vždy môže byť ešte aj horšie! na to myslím, odkedy si uvedomujem, že žijem. ...som realistický optimista alebo optimistický realista... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu