Logicky nelogické

Autor: nikola krekanova | 11.8.2011 o 22:33 | (upravené 11.8.2011 o 23:17) Karma článku: 5,22 | Prečítané:  1009x

Mala som prednášku s jedným skvelým profesorom, ktorý nám hovoril o básnických trópoch a už ani presne neviem ako, dostal sa zrazu k reklamám a povedal nám "...ak raz budete vymýšľať reklamy pre všetky tie firmy, tak Vás veľmi pekne prosím, nevymyslite takú hovadinu, aké v telke idú teraz, že dve ženy si na tanečné vystúpenie prinesú prášok na pranie..."

Dnes, tak trochu s odstupom času, keď sledujem televíziu a práve v najlepšej časti filmu príde reklama, ktorú všetci tak "zbožňujeme", a príde práve tá reklama, v ktorej dve ženy dokonca v divadle majú prostriedok na pranie a hodnotia jeho super pracie schopnosti, spomeniem si na slová môjho profesora.  Alebo, keď vidím vynovenú a "vylepšenú" verziu tejto reklamy, kedy na módnej prehliadke žena a návrhár odpadávajú z bielej farby šiat, znova, na takom "typicky tradičnom" mieste máme prací prostriedok.

Naozaj, koľko logiky a síl musel využiť a vynaložiť človek, čí vari tím ľudí, ktorému takáto reklama napadla. Je to až obdivuhodné, taký výmysel, ktorý určite každého  v tej sekunde prinúti utekať do drogérie a okamžite si kúpiť tento prostriedok..... ach.

Určite si všetci spomeniete na nejakú takúto super haluz.

Teraz mi tak napadá napríklad reklama pre jeden obchodný reťazec, v ktorom sa majú predávať školské potreby a pomôcky, okrem iného aj  vodové a temperové farby. Čo by teda nebolo nič zvláštne, avšak, reklama na tieto produkty je taká ...hmmm....

Mladá sympatická žena, oblečená v krásnej bielej košeli,  mieša na palete farby a maľuje obraz. Tak na čo to je vlastne reklama? Na bielo-bielu košeľu, alebo na farby a iné školské potreby, pri ktorých používaní by tá košeľa zrejme nezostala biela a rozhodne nie, keby ju malo oblečenú napríklad moje dieťa.

Medzi ďalšie také veľmi vydarené reklamy by sme mohli zaradiť "pátranie po nezvestnom plejbojkovi z kúpaliska", ktoré zrejme nikdy neskončí a  všetkým už neskutočne píli uši, alebo nie tak dlho bežiacu reklamku so zvieratkom v personifikovanej nadľudskej podobe, a možno aj blud s tromi netypickými figúrkami v typickom prostredí.

A teraz som sa tak zamyslela, koľko tí výmyselníci za tieto bludy dostávajú peňazí a kam tá naša spoločnosť aj vďaka takýmto sprostostiam dospeje....

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Rezník z TASR by bol v RTVS pre poslancov schodnejší než Mika

Bývalá šéfka Markízy Zuzana Ťapáková sa po kauze Evka ako kandidátka na riaditeľku RTVS už nespomína.

KULTÚRA

Tajná služba si objednala vraždu. Na film Únos bolo treba odvahu

Politické trilery u nás nevznikajú.

ŠPORT

Spieva si Marleyho, dá si pivo. Ako Sagan trénoval v horách

Sagan sa pripravoval inak ako súperi.


Už ste čítali?